De liedjes uit Het Verschil

• ernst

Hallo allen,

Mijn excuses voor de vertraging. Het was mijn beurt om de kopieren en door te sturen. Dat is nog niet gebeurd. Om goed te maken zak ik hem doorsturen naar Anne, John en Rosa. Mail me jullie even de adres gegevens, dan gaat ie begin volgende week op de post.

Tevens wil ik jullie graag de taak geven deze door te sturen naar Jessie, Bart en Alice.

• Anne

Hier gaat iets fout.

Ik heb de CD al van Martien ontvangen.

Ik heb zelf doorgestuurd naar Bart, Rosa en Jessie.

John heeft volgens mij ook al een kopie ontvangen van Martien, Sander was niet meer te bereiken, blijft Alice over!

Anne

• ernst

In dat geval: graag even een update van diegene die de cd nu nog moeten ontberen. Per mail svp. Dan krijgen jullie er een van mij.

Ernst

> Anne schreef:

>

> Hier gaat iets fout.

>

> Ik heb de CD al van Martien ontvangen.

> Ik heb zelf doorgestuurd naar Bart, Rosa en Jessie.

> John heeft volgens mij ook al een kopie ontvangen van

> Martien, Sander was niet meer te bereiken, blijft Alice over!

>

> Anne

• Rosa

En ik heb het al doorgestuurd aan Alice!

Dus de ketting is weer compleet.

groetjes Rosa

Anne schreef:

>

> Hier gaat iets fout.

>

> Ik heb de CD al van Martien ontvangen.

> Ik heb zelf doorgestuurd naar Bart, Rosa en Jessie.

> John heeft volgens mij ook al een kopie ontvangen van

> Martien, Sander was niet meer te bereiken, blijft Alice over!

>

> Anne

• John

Hallo allemaal,

Vor alle duidlijkheid, ik ben natuurlijk bereid om de volgende een CD te sturen maar helaas, zoals ik al 2x eerder aangaf. Sander reageert niet meer. Naar Sander had ik mijn adresgegevens gestuurd naar het door hem aangegeven email adres. Die mails die ik daar naartoe stuurde leverden 3x een bouncer op. Oftwel die mails kwamen niet aan bij Sander. Dta heb ik hier ook gemeld, maar ook hier reageert Sander niet meer helaas.

Samengevat: Ik heb nog steeds geen liedjes van het verschil, laat staan dat ik er iemand anders mee blij kan maken.

groetjes,

John

• Rosa

Beste John,

Als je je emailadres doorgeeft, kan ik je een link sturen zodat je de liedjes kunt downloaden.

hartelijke groet,

Rosa

• John

Hey Top Rosa, mijn mail is john.neele@home.nl

Alvast bedankt hoor.

groetjes,

John

• Fallon

Goedenmiddag,

Ik ben ook al enige tijd op zoek naar de nummers maar kan ze helaas ook nergens vinden.

Ik hoop dat ik ze van iemand mag ontvangen en ben natuurlijk bereidt om volgens de ketting daarna nog een andere fan er blij mee te maken.

Groeten,

Fallon

• ernst

Dat is prima,

Mail me jouw gegevens je ontvangt een cd thuis deze week. Ze zijn ook ergens te downloaden, maar daarvoor moet je bij Rosa zijn.

Gr. Ernst

• fallon

Heel bedankt Ernst.

Ik heb mijn gegevens naar je toe gemaild.

Nogmaals heel erg bedankt.

Groetjes

Fallon