De liedjes uit Het Verschil

• Rosa

Al maanden aan het zoeken, stuit ik opeens hierop!

Dus heel, heel voorzichtig vraag ik aan iemand hier of ik misschien ook een kopie zou kunnen krijgen. Vanzelfsprekend vergoed ik de kosten.

hartelijke groet, Rosa

• Anne

Mijn beurt denk ik!

Allereerst: welkom bij dit genootschap van Wende, Jenny en/of Het Verschil fans.

Ik kan de CD voor u kopiëren of de nummers uploaden zodat u ze zelf kunt op CD kunt zetten. Kosten zijn er niet aan verbonden.

Groeten, Anne

• Rosa

Wat ontzettend fijn!

Ja, wat voor u het handigst is. het is mij om het even. Als u me mailt (rosahaker@gmail.com) kan ik mijn adresgegevns doorgeven, maar downloaden is even makkelijk.

dank!

groeten Rosa

• Jessie

Beste Anne,

Nu ben ik al een jaar opzoek naar deze liedjes en vraag ik wederom ook voorzichtig of u de liedjes naar mij zou kunnen sturen/uploaden?

Email adres: jessie_tiemeijer@hotmail.com. Als u nog de tijd en moeite ervoor over heeft zou ik dat zeer op prijs stellen!

Ik hoop wat van u te horen,

Groetjes Jessie

• Bart

kan iemand mij helpen aan deze liedjes???

misschien kan iemand ze uploaden??

heel veel dank, Bart.

• Anne

@ Bart.

Ik zal ze even uploaden, waar moet de link naartoe?

• Bart

woehoeeeee geweldig

bartaalbersberg@hotmail.com

heel veel dank

• John

Ik vraag het nog maar eens een keer want Sander reageert helaas niet meer. Zijn genoemd e-mail zdres is onbereikbaar. Ik krijg hierop een antwoord dat de mailbox niet bestaat. Jammer. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

• Alice

Kan iemand me alsjeblieft helpen aan deze opnames? Ben er al heel lang naar op zoek en het is heel belangrijk voor me.

Oftewel, ben bereid er moeite voor te doen!

Grtz Alice

• Martien Leensen

Hallo Alice, John, Bart en alle andere Verschilfans.

De CD is niet meer te koop, en ik heb ‘m (via marktplaats) tweede hands op de kop weten te tikken. Daarna is op dit prikbord is een estafette ontstaan van mensen die ’m gratis aan elkaar doorgeven. Zie eventueel ook de eerste berichten van deze thread.

Toen de derde fan zich meldde heb ik geprobeerd het spreekwoord ‘wie goed doet goed ontmoet’ hier virtuele handen en voeten te geven. Daarvoor moet iedereen die een kopie gekregen heeft de moeite nemen om minimaal één andere liefhebber gelukkig te maken met een kopie. Tot nu toe lukt dat aardig.

Dit past uiteraard beter bij dit soort muziek dan anoniem met (half illegale) p2p connecties als kaza, limewire of torrents aan je muziek te komen. En het is ook veel leuker.

Wil je 'm na ontvangst dus svp doorgeven, en de ontvanger wijzen op de morele “doorgeefplicht”.

Natuurlijk ben ik uiteraard zeer benieuwd hoe lang deze Verschil - ketting gaat worden. Wordt hij erg lang dan ben ik van zins te kijken of we daar iets leuks mee kunnen kunnen doen.