Karaoke versie Dondert en 't Bliksemt

• Kees Schaart

Kan iemand mij helpen aan de karaokeversie van Guus Meeuwis - Het dondert en het bliksemt??

Ik heb hem nodig voor een bruiloft over minder dan 1 week….

Alvast Super bedankt!!

Kees

• Lisa_E

Werkt dit echt?

Zo ja, zou iemand mij dan ook de karaoke versie van t dondert en t bliksemt (hoe origineel ;) ) kunnen sturen? Wederom voor een bruiloft, haha.

Alvast bedankt!

groetjes

• Karinb

Net als al mijn voorgangers ben ik ook hard op zoek naar een karaoke versie van het nummer ‘t dondert en ’t bliksemt. :)-D Wie oh wie zou mij kunnen helpen? Mijn dank is bij voorbaat al erg groot!

Groet, Karin

• karinb

Net als al mijn voorgangers ben ik ook hard op zoek naar een karaoke versie van het nummer ‘t dondert en ’t bliksemt. Wie oh wie zou mij kunnen helpen? Mijn dank is bij voorbaat al erg groot!

Groet, Karin

• LoesB

Volgende week hoort mijn zusje of ze geslaagd is, maar dat ligt wel in de planning. Vandaar dat ook ik op zoek ben naar de karaoke versie van ‘t dondert en ’t bliksemt. Bij voorbaat dank!

Groeten Loes

• Sjoerd koopal

Ook ik zoek de karaoke versie voor een afscheidsreveu,

zou iemand hem mij ook op willen sturen want ik kan hem nergens vinden.

Alvast bedankt, sjoerd

• nico

als jij iemand weet of er een hebt wil je die mij dan doormailen

bvd Nico

• Rik Bouman

Postiljohn Schreef:

——————————————————-

> Iets minder spoedig dan mogelijk, maar komt in de

> bus!

Net als alle andere ben ik ook op zoek naar een karaokeversie van ‘t Dondert en ’t bliksemt van Guus Meeuwis.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze naar mij op te sturen? Het mailadres is rikbouman@planet.nl

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet,

Rik Bouman

• huub van mast

Hellpppppppp heeft iemand de karaoke versie voor as zaterdag

Heeft iemand de karaoke versie van t dondert en het bliksemt?????

• Nicos

Wij zoeken ook het nummer van Guus: het dondert en het bliksemt in karaoke versie, kan iemand hem doorsturen naar: info@niekx.com