Karaoke versie Dondert en 't Bliksemt

• Frank Verhees

Ik ben op zoek naar een karaoke versie van ‘t dondert en ’t bliksemt voor een afscheidsreveu van groep 8.

Zij hebben hier een eigen tekst opgeschreven, maar willen graag de de karaoke versie als begeleiding

• Postiljohn

Het zal vanavond gaan donderen en bliksemen.

John

• JoostS

En als we dan toch bezig zijn met karaoke-versies, ik zoek hem van ‘t Leven is goed in m’n Brabantse land. (heeft Guus ook al wel eens gezongen ;-) )

• Postiljohn

Velen hebben over Brabant gezongen, Guus ook, maar volgens mij dit nummer niet.

Ik heb helaas niet de originele orkestband, maar wel een midi waar ik de melodielijn af kan halen.

Zie maar of je er iets mee kunt.

John

• JoostS

Midi is niet wat ik zoek, het gaat erom dat we het nummer kunnen gebruiken om overheen te zingen met een eigen tekst.Postiljohn schreef:

• Postiljohn

Tja, heb ik 'm net opgestuurd.

Als je goed leest, heb ik de melodielijn erafgehaald en kun je er dus overheen zingen.

Maar ja,stuur maar terug…

• JoostS

Ja, het zou opzich wel kunnen met deze midi, maar volledige instrumentale versie zou wel mooier zijn aangezien het ook opgenomen wordt in een professionele studio.

• Danny

Kan er iemand mij de karaoke versie van het dondert en het bliksemt van guus meeuwis naar mij sturen? Of waar kan ik het vinden?

Alvast bedankt.

• Postiljohn

Zoals zovaak, ook dit keer… adres onbekend!

• R.

Zou je de karaoke versie van ‘t dondert en ’t bliksemt ook naar mij kunnen sturen?

Alvast bedankt!!