Download beltonen en installatie-instructies op de iPhone.

  • Oliver Rose

    Ik download mijn favoriete nummer en weet niet hoe ik het als beltoon moet instellen? En itune had geen nummer dat ik leuk vond, dus zocht ik het buiten. Wie weet hoe te installeren, help mij !!!!

  • erin

    U kunt ook een aangepaste beltoon instellen voor specifieke mensen in uw contactenlijst. Open hiervoor de app Contacten en kies een contactpersoon. Tik op “Bewerken” en tik vervolgens op “Ringtone”. Elke keuze die u hier maakt, is specifiek voor deze persoon en heeft geen invloed op uw standaardbeltoon.

    https://www.domyhomework4me.onl

  • sophia

    Om een gedownload nummer als beltoon op je iPhone in te stellen, gebruik je een app zoals GarageBand om het nummer bij te snijden en tot beltoon te maken. Voeg vervolgens de beltoon toe aan je beltoonlijst in Instellingen > Geluiden en haptische feedback > Beltoon op je iPhone.

    Als iTunes niet over de beltonen beschikt die je nodig hebt, kun je naar Song Ringtone e gaan om ze te verkrijgen!

  • Major

    Momenteel zijn er veel gratis muziekdownloadtoepassingen beschikbaar op sociale netwerksites. Maar ik download vaak muziek naar mijn telefoon via de Spotify Apk techloky applicatie. Je kunt het proberen te ervaren.

  • robib

    Om Chart Ringtones op je iPhone in te stellen, download je het gewenste nummer buiten iTunes. Raadpleeg installatie-instructies om je persoonlijke beltoon eenvoudig in te stellen en te genieten van je keuze.

  • james

    Make your reels and videos professional from these capcut mod apk

  • Maxhood95

    Om mijn favoriete nummer in te stellen als iPhone-ringtone, kies ik vaak voor de Sonnerie Gratuite-site om te downloaden. Gebruik dan garageband-software om beltonen te installeren in plaats van iTunes te gebruiken, want iTunes is behoorlijk ingewikkeld.

  • Florence

    I found myself nodding in agreement with the author's points throughout the wordle unlimited article. Their arguments are well-structured and persuasive.