Ik wil beginnen met muziek maken (produceren)

• DELETION_USER

Hoi allemaal

Ik ben dj en draai al een tijd.

Maar ik wil al een hele tijd me eigen muziek maken!

En dat wil ik op de ouderwetse manier doen.

Gewoon net als vroeger niet aleen maar de computer aleen!

Maar een drumcomputer en syntheziser etc etc…

kijk ik weet dat je computer altijd wel erbij moet gebruiken.

Maar ik wil gewoon zelf pielen met die dingen.

ik heb mij er al veel in verdiept in die ouwe dingen.

de tr-909 de tr-808 de alpha juno,s de MC-grooveboxen van Roland Alesis hr 16 etc etc…..

Met wat moet ik beginnen???

met een drumcomputer of een keyboard????

wie kan mijn helpen???

Tags: muziek forumtop car racing games download, best bollywood ringtonesaction games free online

• ring

If you are a DJ, you cannot lack sound effects. You can download more popular sound effects and ringtones at the Ring320kbps.com homepage

• Roman

Over violen niets niet weet, maar gehoord, dat als leren om te spelen op een snaar instrument, dan kietelt en op andere snaren, hier is hier https://upwizer.com/categorie/gitaar-lessen-in-utrecht je kunt leren spelen op gitaar, ik hier is zelf nu op training, akkoorden al geleerd lenen, tenminste, ik hou van

• Ivan

=10ptHello guys How's goin on? Today I'm going to show you “JimProringtones - Ringtones Download - Free Ringtones For Mobile”

Play now! ringtones download

• Ivan

=10ptHello guys How's goin on? Today I'm going to show you “JimProringtones - Ringtones Download - Free Ringtones For Mobile”

Play now! ringtones download

• minirinda

"Hello friends welcome to Free mp3 ringtones download website - MP3 Ringtones 888 Plus

Free Ringtones: https://mp3ringtonesdownload.net Latest ringtone MP3 for free - New ringtone 2019 download "

• minirinda

Hello friends welcome to Free mp3 ringtones download website - MP3 Ringtones 888 Plus

Free Ringtones: mp3 ringtones Latest ringtone MP3 for free - New ringtone 2019 download

• suonerietele

Je wordt een geweldige DJ