schrijven voor tijdschrift

  • redactie@spirit4soul.nl

    Sinds kort online: Spirit 4 Soul, een nieuw, onafhankelijk online tijdschrift voor spiritualiteit in haar breedste vorm. Wij zoeken mensen die het leuk vinden om – eventueel regelmatig - een artikel te schrijven hiervoor, dit op vrijwillige basis, er wordt geen vergoeding voor gegeven.

    Dit kan en mag vanalles zijn.

    De onderwerpen welke aan de orde komen zijn:

    - spiritualiteit

    - voeding

    - Gezondheid

    - Therapieën

    - Spirituele reizen

    - Vrijetijds besteding

    - Muziek / dans

    - Enz, enz.

    Alle artikelen en inzendingen zijn welkom. Geplaatst wordt na goedkeuring redactie, uiteraard ontvangt u hiervan bericht.

    Wilt u 1-malig of met regelmaat voor dit magazine schrijven?

    Schrijft u namens uw eigen praktijk / organisatie dan zal bij het artikel altijd een link geplaatst worden naar uw website.

    Alle onderwerpen zijn welkom en kunnen in aanmerking komen voor plaatsing.

    Heeft u ervaring met zaken op spiritueel gebied, heeft u een eigen spirituele praktijk, geeft u workshops, cursussen enz. Schrijf ons.

    U kunt reageren via mail link - zie naam -.

    vr groet

    redactie www.spirit4soul.nl

  • Norman

    Hoi. Ik ben een schrijver met meer dan 12 jaar ervaring op academisch gebied. Ik ben geïnteresseerd in het schrijven van artikelen voor uw tijdschrift. Vertel me, kan ik links naar mijn site https://youressayhelper.com/ in mijn artikelen plaatsen?

  • mark

    Magazine writing is a craft that stands apart from the kind of writing you might encounter in a newspaper, journal, essay, or website, full-length book. Even within the broader landscape of magazine writing, many subgenres demand different styles and skills—you'll approach a long feature article differently than you would a human interest story; tackling an investigative exposés requires a different skill set than writing reviews and cultural criticism .

  • clamb

    Everyone ought to read what you've written because it contains a wealth of knowledge that can help them become more open-minded. I am extremely appreciative of that. quordle

  • Kurt

    You can go to Tech Loky, where the latest mods are always updated