cd downloaden

• creael

Om comlete cd's te downloaden gebruikte ik btjunkie maar dit werkt niet meer zoal de meeste al wel weten. Door ziekte was ik niet eerder in staat om weer een wat aandacht aan de muziek te besteden. Nu mijn vraag, weet iemand een ander programma waarmee ik hele cd's ter gelijk kan downloaden.

El

• info@pctraverse.nl

Via torrent programma's of nieuwsgroepen lukt dat prima.

Als het om oudere muziek gaat van bijv. LP's, dan kun je die veelal compleet downloaden

via een site zoals:

Dirk's muziek Archief

• creael

dank je wel voor je antwoord

via Torrent zeg je, hoe werkt dir dan. Kan en wil je me daar mee helpen.

gr. El

• info@pctraverse.nl

Er zijn sites genoeg waar je gratis programma's kunt downloaden voor torrents.

uTorrent, Bittorrent, Mininova, etc.

Je kunt ook kiezen voor een betaalde service, zoals Usenet, etc.

Dan kun je per maand een aantal Gigabytes downloaden van films, muziek, enz.

Overigens wil ik je er op wijzen, dat downloaden van films en muziek (nog) niet strafbaar is.

Maar wel uitsluitend voor eigen gebruik.

• info@pctraverse.nl

Voor het downloaden van deze versie vragen wij een kleine eenmalige vergoeding van € 3,50 voor o.a. het dataverkeer dat deze website verbruikt.

Het gebruik van deze programma's is gegarandeerd 100% gratis!

Deze website heeft geen banden heb met de eigenaar van deze software en alleen biedt links naar freeware en / of shareware software, technische ondersteuning en handleidingen.

De lidmaatschap is echter niet een licentie voor het uploaden of downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. We raden u dringend het auteursrecht te respecteren en te delen op verantwoorde wijze.Copyright © 2007 - 2012 AlleDownloads.net

Dit even ter informatie……..