Heb een muziek CD gebrand voor kennis maar zij heb een CD speler, die herkend deze niet, speeld niet af, wat zij vertelde hij herken alleen??? CD plus, zeg mij niets maar wie kan mij helpen, om CD te branden zodat zij deze bij haar kan luisteren.
Je verteld niet wat voor files je gebrand hebt, niet welk programma je hebt gebruikt om die files te maken, niet wat voor CD je hebt gebruikt en niet welk brandprogramma..
In het algemeen kun je stellen dat moderne CD spelers (vrijwel) alle schijfjes kunnen lezen, maar de oudere apparaten lezen alleen CD. Ik wist niet eens dat CD+R bestaat want ik heb uitsluitend CD-R liggen en heb nog nooit een probleem gehad, terwijl velen me weten te vinden voor het digitaliseren van hun muziek. Wel kan het zijn dat een bejaarde CD speler geen eigengebrande CD's kan lezen.
Branden is inderdaad soms moeilijk verhaal.
Ik ga er maar vanuit dat je hebt gebrand als muziek CD.
In het verleden, toen er nog geen DVD's bestonden werden CD's meestal in de min gebrand.
Tegenwoordig spelen uiteraard de DVD-spelers ook CD's af.
Maar bij een dergelijke combinatie wordt meestal plus gebrand voor DVD's.
Soms kan het dan noodzakelijk zijn om ook CD's in de plus te branden.
Veel spelers spelen allerlei combinaties af.
Maar vaak zijn aanbiedingen (Kruidvat, Blokker, etc.) nog maar voor een beperkt aantal afspeelmogelijkheden.
En er zijn zelfs apparaten die helemaal geen gebrande CD/DVD accepteren.
Als je in de min brandt, doe dat dan niet in de hoogste snelheid.
Daar gaat het wel eens verkeerd. Hoe lager de snelheid, hoe dieper er gebrand wordt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?