Hallo ik zoek reggea karaoke en zouk karaoke muziek

• George

Hallo ik zoek reggea karaoke en zouk (calupso Kasve ) karaoke

help me a.u.b

en wie kan het nummer Susane ik ben stapel gek op je het is van het band de Kast george25@wanadoo.nl

• Postiljohn

Suzanne is niet van de Kast, maar van VOF de Kunst en ik heb daar de orkestband van of, zo je wilt - de karaoke. En ik heb ook andere reggae-karaoke.

Maar je hebt dit verzoekje op 14 september ook geplaatst (blader nog maar eens even terug) en daar heb ik op gereageerd… Maar nooit meer iets van je gehoord !!!

Dus neem je ons nu in de maling ???

Eigenlijk zou ik dit mailtje moeten verwijderen!

John

• George

He John

Ik zoek het orgineele nummer van VOF de Kunst

als je die heb kan je voor mijn A.U.B mailen

en Als je Reggea karaoke heb John graag dat ook.

Groet George

• cees

Sommige mensen hebben een bord voor hun kop,ik zou zeggen,lekker niks sturen

• Postiljohn

Ja Cees, je hebt helemaal gelijk, maar ja… Dat vind ik dan ook weer zo zielig, hé.

Hij is al maanden op ‘zouk’ naar Suzanne, terwijl zij, bij wijze van spreken, al die tijd op mijn schoot zit.

En eigenlijk ben ik veel te goed voor deze wereld, vooral als het naar Kerst loopt.

Maar kom, het wordt weer tijd om mijn anti-depressiva te slikken.

Groetjes,

J;-)HN

• ate van der zee

Via google ben ik op zoek naar een karaoke file van suzanne van VOF de kunst; heeft u die wellicht voor mij ?

dank,

ate van der zee

• flip

thanks, hem deze voor bruiloft nodig

• Jeroen van de water

Ben ook voor een bruiloft haastig op zoek naar Suzanne van Vof de Kunst (instrumentaal)

Wie o wie kan mij deze plaat door mailen??

Groetjes jeroen

Jeroentjevandewater@hotmail.com

• Erikb

Ook ik ben op zoek naar de karaoke- of een instrumentale-versie van Suzanne van VOF de KUNST.

Wie o wie kan me helpen.

groeten,

Erik

• RVL

Ik heb een karaoke versie maar daar wordt wel het refrein in gezongen…..

Helaas heb ik hier niets aan en zoek ik een versie welke compleet instrumentaal is.

Kan iemand mij helpen met de volledig instrumentale versie van VOF de Kunst - Suzanne?

Alvast bedankt!!