neutronenbom

• Jack

Wie o wie kan me helpen?Ik ben op zoek naar de plaatnaam en artiestennaam van de uit voerende van het nummer, waarin de regel….neutronenbommenstickers op je nieuwe tas gaan plakken …voorkomt.Wie o wie herkent dit en kan me helpen?

BVD Jack

• ricardo

gaat op zoek naar

joke stop toch met koken {titel}

alleen de artiest weet ik ff niet wel dat het een 1 dags vlieg was en in de jaren tachtig

• Jack

Hartstikke bedankt Ricardo, het zijn de Leidse sleutelgaten , met idd Joke..

Thanks!!

mvg Jack

• ricardo

juist

• Petra

Ik heb hem op mp3, als je hem wilt hebben laat het even weten dan mail ik hem naar je.

• tonoscelular

Hoaky68 tone uw ideale bestemming voor unieke beltonen en meldingsgeluiden! Wij bieden met trots een rijke collectie aan hoogwaardige geluiden, variërend van de nieuwste hits en klassieke deuntjes tot onderscheidende tonen die uw mobiele apparaat personaliseren. Met een gebruiksvriendelijke interface en snelle, veilige downloads, streeft hoaky68 ernaar u de beste auditieve ervaring voor uw telefoon te bieden. Verken onze uitgebreide bibliotheek en vind het perfecte geluid dat past bij uw stijl en voorkeuren.

• Tero

Enjoyed your article. Very clear and concise. Thanks for sharing. Solar

• Rick

Summit Works Vertalingen / Communicatie is een in Maastricht gevestigd vertaalbureau met een uitstekende reputatie ten aanzien van prijs, snelheid, kwaliteit en service. Dankzij het gebruik van ervaren, bekwame en beproefde ‘native-speaker’ vertalers zijn wij in staat onze klanten een eersteklas vertaalservice te leveren. Vertaalbureau Summit Works Vertalingen / Communicatie verwelkomt in haar clientèle zowel overheidsinstellingen als kleine, middelgrote of grote ondernemingen, maar ook de particuliere klant is met vertaalwerk meer dan welkom. Solar

Post was bewerkt op 24 juli 2024 10:40 door Rick

• Rick

Post was bewerkt op 24 juli 2024 10:32 door Rick

• Rick

Nice

Post was bewerkt op 24 juli 2024 10:31 door Rick