Wie o wie kan me helpen?Ik ben op zoek naar de plaatnaam en artiestennaam van de uit voerende van het nummer, waarin de regel….neutronenbommenstickers op je nieuwe tas gaan plakken …voorkomt.Wie o wie herkent dit en kan me helpen?
BVD Jack
Hoaky68 tone uw ideale bestemming voor unieke beltonen en meldingsgeluiden! Wij bieden met trots een rijke collectie aan hoogwaardige geluiden, variërend van de nieuwste hits en klassieke deuntjes tot onderscheidende tonen die uw mobiele apparaat personaliseren. Met een gebruiksvriendelijke interface en snelle, veilige downloads, streeft hoaky68 ernaar u de beste auditieve ervaring voor uw telefoon te bieden. Verken onze uitgebreide bibliotheek en vind het perfecte geluid dat past bij uw stijl en voorkeuren.
Summit Works Vertalingen / Communicatie is een in Maastricht gevestigd vertaalbureau met een uitstekende reputatie ten aanzien van prijs, snelheid, kwaliteit en service. Dankzij het gebruik van ervaren, bekwame en beproefde ‘native-speaker’ vertalers zijn wij in staat onze klanten een eersteklas vertaalservice te leveren. Vertaalbureau Summit Works Vertalingen / Communicatie verwelkomt in haar clientèle zowel overheidsinstellingen als kleine, middelgrote of grote ondernemingen, maar ook de particuliere klant is met vertaalwerk meer dan welkom. Solar
Post was bewerkt op 24 juli 2024 10:40 door Rick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?