goedemorgen,vraagje

• Suus en ?

hallo allemaal op dit prikbord,

ik heb een vraagje en hoop eigenlijk dat ik hier verder geholpen kan worden.

Ik ben een ontzettende fanaat van oude muziek van Bruce Springsteen en Rolling Stones en Creedance Clearwater Revival Bob Dylan Elvis en nog super veel meer uiteraard, nu ben ik op zoek voor een eigen website van mn ongeboren kindje.Ik zoek een nummer die ik nog moet uitzoeken maar in ieder geval een nummer die ergens op een site staat waar je de URL kan kopieeren, ik weet niet precies hoe het allemaal werkt en waar ik moet zijn, dus ik dacht er is hier vast wel iemand die dat wel weet, ik kan namelijk geen muziek uit mijn eigen pc bestand kopieeeren naar een website want dat nummer moet dus online zijn op een site:D:D:D Ingewikkeld he,ha ha :D ik hoop dat jullie het begrijpen.

groetjes suzanne

• Sip

Nee het is niet duidelijk, maar volgens mij zoek je een site waar een nr (de artiesten die jij noemde zijn zeker niet categorie oude muziek) van je keus gedowload kan worden.

Overigens heeft vrijwel iedereen een eigen webruimte tet beschikking van de provider zodat je dat toch zelf kunt realiseren

• Phill

Experience intense battle royale action on mobile with Warzone Mobile Lite APK. Enjoy optimized gameplay and strategic warfare in a lightweight version designed for mobile devices.