Trouwmuziek

• Dianne

Hallo, over enkele weken ga ik trouwen. In het gemeentehuis willen we 3 nummers draaien. Bij binnenkomst, tekenen van het trouwboekje, en als we naar buiten lopen. Helaas hebben wij niet echt een speciaal een nummer dat bij ons hoort. Nu wil ik vragen of jullie tips hebben of site's weten met trouwmuziek die we in het gemeentehuis ten gehore kunnen brengen. Alvast bedankt.

• ray

Beste Dianne,

Ten eerste van harte dat je deze grote stap durft te nemen samen met je partner.

Heb je niet iets waar jij en je partner echt helemaal weg van zijn?

Veel bruiloften hebben wij gedraaid (drive inn show) ook recepties in kerk, pastorie en andere locaties.

Daar krijgen we altijd te horen dat de liedjes echt van het bruidspaar zijn omdat ze deze altijd draaien thuis of aanvragen bij andere feesten.

Deze worden dan ook aangevraagd door het bruidspaar zelf of de cermonie meester.

Bij sommige is het eerste liedje al snel bekend en dat is waar ze elkaar hebben ontmoet of wanneer op dat moment “de vonk” oversloeg.

Toch blijf ik van mening dat jullie deze muziek beter zelf kunnen samenstellen, het is namelijk jullie grote dag!!

Tot slot….misschien heb je nog wat aan deze link.

http://www.huwelijksidee.nl/

Heel veel sucses,

Ray

• GJJ

Wat veel bij binnenkomst word gedraaid is Rene froger met :This is the moment, maar dat is wel erg standaard dacht ik zo maar doe er je voordeel mee.

Prettige bruiloft gewenst en veel geluk,

GJJ

• Petra

Simply Red met You make me feel brandnew?

• Loes

Wij hebben al wat schitterende trouwnummers bij elkaar gezocht, we moeten alleen nog een keuze maken voor de muziek bij het tekenen:

Binnenkomst: E.S. Posthumus - Cuzco (als alternatief voor de traditionele bruidsmars)

Tekenen: Enya - Only Time // Enya - Storms in Africa // Slumdog Millionaire Soundtrack - Dreams On Fire // Shakespeare in Love OST - The Beginning Of The Partnership

Vertrek/felicitaties: Gladiator Soundtrack - Now We Are Free

Onderstaande nummers stonden voorheen ook op onze muziekkeuzelijst, maar zijn het uiteindelijk toch niet geworden:

E.S. Posthumus - Nara

Braveheart Soundtrack - For The Love Of A Princess (of: The Secret Wedding)

The Monkees - I'm a believer (Shrek I Soundtrack)

Sting - Fields Of Gold

Savage Garden - Truly Madly Deeply

Racoon - Love You More

Michael bublé - Everything

Louis Armstrong - A Kiss To Build A Dream On

Last of the Mohicans Soundtrack - Waterfall

John Mayer - Your Body Is A Wonderland

Bryan Adams - I'm Ready

Stuk voor stuk zijn het prachtige trouwnummers!

Veel plezier op jullie trouwdag en succes met het maken van een keuze!

• Toni

Enhance your messaging experience with NS WhatsApp new version download, offering unique customization options and advanced privacy features. Download now to enjoy a superior and personalized WhatsApp experience

• Phill

Dive into Haileys Adventure PC, where breathtaking landscapes and challenging quests await. Join Hailey in her epic journey to uncover hidden treasures and ancient secrets.