Midnatt Fyran

• vlinder

wie kent deze groep ??

nederlandse band uit noord holland had hitje in 1966//Stop de music!

alvast bedankt voor de reacties

vlinder

• Hans van den Heuvel

vlinder Schreef:

——————————————————-

> wie kent deze groep ??

> nederlandse band uit noord holland had hitje

> in 1966//Stop de music!

> alvast bedankt voor de reacties

> vlinder

Hallo Vlinder,

Welliswaar een late reactie. Ik denk dat ik de groep Midnatt Fyran zeer goed ken. Ik ben Hans van den Heuvel en was destijds de bassist van de groep.

Met vriendelijke groet

Hans van den Heuvel

wnn202538@telfort.nl

• fam.de.klark@hetnet.nl

Donderdag 13 mei 2010.

Mijn naam is Martin de Klark en ik was indertijd fan van Midnatt Fyran. Voor zover ik weet heb ik de twee uitgebrachte singles nog tussen de enorme stapel lp's en singles die ik nog bij mij op zolder heb liggen. Van Ron heb ik nog basles gehad en ook van zijn buurjongen, waarvan de naam mij even niet te binnen schiet. Ik weet nog wel dat beiden ergens achter de - wat wij noemden - RVS-flat (bij het winkelcentrum) woonden. (daar zat ook de “paardeslager”) Sinds 1974 woon ik in Nieuwveen. Indertijd woonde ik in de Prof. Lorentzlaan in Amstelveen. Zelfs speelde ik in “The Matches”. Helaas hebben wij het niet verder gebracht dan met het spelen op schoolavonden etc. Met open mond stond ik altijd naar Hans van den Heuvel te kijken wanneer hij basgitaar speelde. Als ik het mij nog goed herinner, woonde Hans toentertijd op de Ouderkerkerlaan. Hans heeft mij ook nog eens aan een echte Senheiser (?) microfoon geholpen en de speaker van mijn baskast gerepareerd. Waar blijft de tijd . . . . . .

• info@pctraverse.nl

Is nog wel het een en ander van deze band te vinden op Google