HELP, producer of wannabe producer nodig!

• Libra

Okay, het zit zo. Ik zit in een meidengroep, we heten Q.A.P en zijn met zijn 3tjes. Ik ben de oudste, 19, dan is er mijn zusje van 16 die dit jaar 17 wordt en mijn nichtje van 14. We kunnen zingen en rappen, onze stijlen zijn; r&b, hip hop, 2step, pop… Eigenlijk zo'n beetje alles. Er is alleen een klein probleempje… Of eiguluk…

Dit is het probleem; Alles deden we tot nu toe zelf maar nu zitten we gewoon echt vast. Ik schrijf de texten, we organiseerden zelf optredens enzo… Maar probleem is dat we geen enkel idee hebben hoe we liedjes moeten maken. Ik heb honderden texten, maar geen muziek:( We doen al jaren met 2 a 3 dezelfde liedjes, we worden het zat!!

Ik kan zelf geen instrumenten bespelen, beetje dit en een beetje dat maar niets waar ik zelf echt leuke nummers mee kan maken. Mijn nichtje speelt een klein beetje gitaar, maar niet voldoende om echte liedjes mee te kunnen maken:|

Het is echt frustrerend. Nu zoek ik naar iemand van ongeveer onze leeftijd, dus ongeveer tussen de 16 a 20 jaar, die ons verder kan helpen. Maak jij in je vrije tijd graag muziek, zie jij jezelf als de volgende Timabaland of Dr Dre of weet ik veel? Dan heeft Q.A.P jou hard nodig! Ik kan je geen loon beloven… Maar we kunnen elkaar wel helpen, jij als producer, wij als band.

Naast dit, zoeken we boven alles een producer die ook respect heeft voor het Christelijk geloof, t liefst Pinkster Gemeente, maar die ook “wereldse dingen” kan verdragen. Wij zijn namelijk een vocal harmony groep die zowel Christelijke als “wereldse” liederen schrijven. Ook zou t handig zijn als je in de omgeving Amsterdam / Almere woonde :)

Okay… Ik heb mijn hart gelucht..:)

-Libra

• Libra

Oh ja, reageer op me hotmail, kdenk nie dat ik altijd op deze forum te vinden ben :) Thanx