Andrelon_reclame_liedje

• peter

Na wat verscheidene telefoontjes en e-mails met Andrelon, ben ik er niet wijzer van geworden wie dat liedje zingt in de Andrelon-reclema over stylinggel(de vriend van de vrouw denkt dat het deo is, en spuit het onder zijn oksels en schaamstreek)

Op de achtergrond zie je een poster hangen met de tekst ‘Broken Heart’(ik neem aan dat dat ook de titel van dat liedje is) en de afbeelding van een Elvis look-a-like(voor misschien mensen die hem kennen dacht ik dat het The King(van de albums Return To Splendor en Gravelands) uit Ierland was))

Maar na wat zoeken kon ik er niets over vinden of hij het ook daadwerkelijk was.

Kan iemand mij helpen aan de naam van de artiest die dit nummer in deze reclame zingt??

Vriendelijk dank!

• karel

Hey ik ben ook op zoek naar dat nummer.

Ik ben via ster.nl er achter gekomen dat het nummer don't blame me heet maar ik heb nog niks van gevonden wat er op leek .

Mischien dat je ondertussen meer te weten bent gekomen dan hoor ik dat graag.

• kobus

Het liedje “Don't blame me” wordt onder anderen gebracht door:

Ozzy Osbourne

The Exploited

Cassandra Wilson

Ben Webster

Andre Previn

UB40

The Platters

Everly Brothers

• PeterF

kobus schreef:

>

> Het liedje “Don't blame me” wordt onder anderen gebracht door:

> Ozzy Osbourne

> The Exploited

> Cassandra Wilson

> Ben Webster

> Andre Previn

> UB40

> The Platters

> Everly Brothers

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ja dat klopt, meneer de Kazaa;)zoekerd, maar lees dit effe na:

ff met google op andrelon+reclame gezocht:

http://www.filmmuziek.be/mysearch.cgi?ads=437 zelfde vraag, misschien kun je hem mailen en weet hij het antwoord.

maar….

http://www.vanleest.nl/shop/content/service.asp op deze site staat dit: * Andrelon Hairspray (jongen spuit zijn oksel stijf) “Don't Blame Me” van Jerry Marcum & Wayne Perry (Niet op CD!)