Doors-The Lost Paris Tapes

• Kafran Kubeen

In juni 1971 ontmoette Jim Morrison 2 straat muzikanten en zijn zij met drieen naar een studiootje gegaan en hebben daar voor de grap wat muziek opgenomen op de mastertape van An American Prayer. Op het laatste stuk van de band. Daarna zijn ze nog wat gaan drinken en Jim Morrison heeft die tas met de tape afgegeven bij een vriend want hij had er geen zin in om die tas mee te slepen. 3 weken later stierf hij….

Een paar jaar geleden is deze vriend naar een kennis van hem gegaan en die hebben het in een beperkte oplage uitgegeven. Dit zijn dus werkelijk de allerlaatste opnames van Jim.

Ben je geinterreseerd in een kopietje laat me het dan even weten. Ik doe dit gratis. Het enige wat ik ervoor terug wil hebben is een andere zeldzaamheid van The Doors. Heb je zoiets mail me dan.

kafran@ifrance.com

• ton

Hoi ik heb wel intresse ik ben zelf een hele grote fan van de en zou heeeeeeeeeeel graag een kopietje willen hebben.

maar wat moet ik terug geven ik heb geen zeldzaamheid om wegtegeven (echt) ik heb wel een gouden LP gehad maar die heb ik aan “de doors Cafe”gegeven in A'msterdam.

gr Ton