Gospeljurken

  • goeleke

    beste Paula,

    Ook ik wil graag de jurken huren.

    11 stuks als het enigzins zou kunnen!

    De datum dat we het nodig hebben is 26 juni "09.

    Kun je zeggen wat het zou gaan kosten? En waar de spullen evt. op te halen zijn?

    vriendelijke groet,

    Goeleke Naaijkens

    Fac. Theater Hogeschool voor de Kunsten Utrecht

  • NicolevdSande

    Hallo,

    Voor onze theatergroep ben ik op zoek naar ongeveer 25 gospeljurken. Als ik deze zou willen huren voor 2 weekenden, wat kost me dat dan?

    Nicole van de Sande

  • Heidi Min

    Goedemiddag,

    Graag verneem ik de mogelijkheid van het huren van 6 jurken voor 16 september 2009. Zou je aan kunnen geven hoe de jurken eruit zien (graag met foto), waar we deze op kunnen halen en wat de kosten zijn?

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Heidi Min

  • Marcella

    Hallo Paula,

    Ik heb op donderdag 17 december 9 jurken nodig in Rotterdam.

    Kan dat, wat kost het en waar zijn ze op te halen??

    Met vriendelijke groet,

    Marcella

  • Tiffany

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar 15 gospeljurken. Heeft u deze nog?

    Groetjes Tiffany

  • Roelie Drijfhout

    Dag Paula,

    Wij zouden als gospelkoor voor ons jubileumconcert op 10 april 2010 de jurken willen huren.

    Wat zijn de kosten?

    Hoor graag zsm van je terug,

    vriendelijke groet,

    Roelie Drijfhout

    Houten

  • Jolanda

    Hallo Paula,

    Ik heb volgend jaar een aantal gospeljurken nodig, maar voordat ik beslis zou ik toch graag een foto willen zien.

    Is dit mogelijk?

    Vriendelijke groeten,

    Jolanda

  • Elsbeth Slippens

    Beste Paula,

    Onze (schoon)zus wordt vijftig en die viert dat op zaterdagmiddag 6 februari 2010 in een brasserie met een High Tea.

    Tijdens deze High Tea dragen wij een gospellied op aan haar. Zij is docent levensbeschouwing en het geloof maakt een belangrijk deel uit van haar leven.

    Nu zijn wij op zoek naar 4 gospeljurken voor die dag. Graag ontvang ik een reactie of dit mogelijk is en tegen wat voor tarief.

    Alvast hartelijk dank voor je tijd.

    Met vriendelijke groet

    Elsbeth Slippens

    06-16082363

    Veghel

  • Eddy Dobber

    Wij hebben voor een optreden ongeveer 10-15 gospeljurken nodig. Zijn ze ook te koop, zo nee wat is de huurprijs.

    Met vriendelijke groet

    Eddy Dobber

  • Amrita van Dijk

    Hallo

    Wij zijn op zoek naar 35 gospeljurken voor een optreden op 27-28 maart 2010. Kunnen wij de gospeljurken huren? Wat kost dat? Waar moeten ze vandaan komen? En heb je een foto van de jurken?

    Alvast bedankt

    Amrita van Dijk